Praktik.

Imorgon förmiddag tar jag tåget till Sundsvall. Jag ska bo hos en av mina snälla fastrar och umgås lite med släktingarna, och så ska jag leka reporter för dagbladet. I två veckor.

Jag har varit ganska nervös hela veckan. Jag blir det, det går inte att undvika. Det är en helt ny situation, och jag vet inte vad som förväntas av mig. Det kommer att gå bra, förstås. Men jag är nervös ändå.

Jag ska försöka skriva något sedan om hur det går, men det är möjligt att jag hellre är social och har trevligt än sitter och stirrar på datorn. Så vi får se. Annars berättar jag när jag kommer hem.

Ha så bra!

Kommentarer
Postat av: Micha

Inte leka reporter heller. Nu är det allvar vet du! :) Uppdatera här ska du göra, det förväntar jag mig du! Ibland har man slötid på jobbet, så då hinner du uppdatera ;) Det kommer gå jättebra.

Postat av: Linda

Det kommer gå toppen! berätta gärna hur du har det! puss! =)

2008-09-29 @ 10:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback