Nöjd.

Jag överlevde den här veckan också. De två veckorna med radioundervisning som vi har haft efter praktiken var väl inte det jag såg fram emot mest den här terminen. Och det har varit jobbigt och slitigt, men helt klart trevligare än jag trodde. Jag tror till och med jag har lärt mig något på det här också.

Jag har jobbat med den sista uppgiften hela natten. Kom i säng vid åtta i morse. Det är inte ofta jag faktiskt sitter över natten med en uppgift, men den här gången var det värt det. Inte för att den blev särskilt bra, men den blev klar och jag tror jag får godkänt på den. Det är det viktigaste just nu. Dessutom var det ganska skönt att kunna gå och lägga sig på morgonkvisten och veta att jag inte behöver bry mig om någonting förrän jag ska träffa familjen och gå ut och äta ikväll. En angenäm avslutning på en kurs.

Imorgon har vi seminarium och sen borde jag väl ta tag i nästa veckas grej, att få klart praktikrapporten. Men just nu känns mitt huvud behagligt tomt och avslappnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback