Dag 11 (tror jag?)

Igår fick jag hoppa in och hjälpa nöjesredaktionen. 
http://dagbladet.se/kulturnoje/nyheter/1.160152
Han var mycket trevlig. Om jag var kvar i Sundsvall skulle jag absolut gå på Du kan sjunga gospel på söndag. 

Resten av dagen satt jag och ringde de politiska partierna. Nu på morgonen fick jag tag på Kd också, så nu är det bara Sverigedemokraterna jag inte fått tag på. De har ju liksom mandat här, två stycken tror jag också. 

Ikväll ska jag packa min väska, och sen ska jag släpa den till jobbet imorron. Så åker jag direkt efter jobbet, för att hinna till rephelgen med kårsdraget. Det vore ju skönt att vara hemma en dag först. Men bara att sova i min säng och träffa min Harald tror jag kommer göra att jag känner mig ganska utvilad redan till lördagen.

Kommentarer
Postat av: Mich

Och hur var sista dagen då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback